no comments

SAYA TERLANJUR DENGAN ADIK IPAR 5-6 KALI SAMPAI SAYA MENGANDUNG ANAK ADIK IPAR. APE PATUT SAYA BUAT ??

Luahan hati seorang isteri yang terlanjur dengan adik ipar ini amat mengejutkan. Bagaimana seorang isteri sanggup meniduri adik ipar sendiri dan hamil anak adik ipar. Baca luahan mengejutkan ini.

Saya nadia, umur baru 29,Saya dah 7 tahun berkahwin, tapi kami takde anak lagi. Macam-macam dah jumpe and makan ubat.

Mak mertua Saya suka perli Saya ni mandul lah, keturunan mandul lah, Asyik-asyik tanya bila nak anak lah. Kawan-kawan semua tanya perkara yang sama. sampai stress Saya,.

ok kisahnya macam ni. Saya ni suri rumah dah hampir 3 tahun. Suami tak bagi kerja. Saya pulak duduk dengan adik ipar Saya.

Saya dah buat kesilapan besar, Saya dah terlanjur bersama adik ipar Saya. Masa tu laki Saya 2 bulan kerja malam. Ade satu hari tuh adik ipar masuk bilik Saya dan bersama.

Hampir 5 6 kli Saya bersama dengan adik ipar Saya dan Saya telah hamil 3 bulan dah skg.suami Saya gembira gila, xsabar dye nak jadi ayah.

Tapi dia tak tahu lagi anak ni bukan anak dia. Rasa bersalah pulak dengan suami, Saya nak cakap perkara yang betul dengan dia. Tapi adik ipar tak kasi.

Dia takut sangat. Saya suruh dia bertanggungjawab dan cerita pekara sebenar. Tapi dia tak nak. Dia kata diam dahulu. Saya ni rasa bersalah sangat dengan suami saya.

Apa pendapat korang ?